بهترین انیمه های تمام دوران
نوشته شده توسط : shakiba

سری انیمه نینجا: بهترین نمایش های Tv در مورد نینجاها که باید تماشا کنید

همه ما عاشق این سری انیمه های خوب نینجا هستیم. آن ها اغلب پر از اکشن و ماجراجویی هستند که با چاشنی فانتزی همراه شده اند و با یک کمدی کوچک، بهترین دستور العمل برای یک ساعت سرگرم کننده هستند. با این همه انیمه محبوب برای انتخاب، دانستن اینکه از کجا شروع کنیم، دشوار است.

نگران نباشید ما لیستی پیشنهادی از بهترین انیمه های نینجا را تهیه کرده ایم که براساس محبوبیت و ارزش سرگرمی رتبه بندی شده اند.

از این رو، امروز چند سری انیمه نینجای عالی را با شما به اشتراک می گذاریم که شاید حتی از وجود آن ها بی خبر باشید.

در ادامه به معرفی4 انیمه برتر نینجا می پردازیم.

https://picturessaeed.ir/10-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%da%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%85/

Shinobi no Ittoki

با انتشار این آپدیت که Shinobi No Ittoki نام دارد، از لیست بهترین سری انیمه های نینجا خارج می شویم که داستان شخصیت اصلی آن یعنی ایتوکی ساکورابا را دنبال می کند.

همه چیز پس از زنده ماندن از یک حمله شرورانه از سوی کوگا کلان آغاز شد؛ بنابراین، ایتوکی شروع به تمرین برای تبدیل شدن به یک ایگا نینجای قدرتمند و آماده شدن برای جنگ علیه خاندان رقیب کوگا می کند.

یکی از بهترین مجموعه انیمه های نینجا در قلب کونوئیچی تسوباکی است که داستان دختر جوانی را دنبال می کند که از نوادگان یک قبیله نینجای زن است که در اعماق جنگل پنهان شده است.

همه کونوئیچی ها از سنین پایین آموزش می بینند که اجازه ندارند با مردان تعامل داشته باشند زیرا آن ها بسیار ترسناک و خطرناک هستند.

به عنوان رهبر تیم سگ تسوباکی باید تلاش زیادی برای هر کاری که انجام می دهد انجام دهد، علی رغم اینکه یک کارآموز نینجا ماهر است اما وقتی صحبت از موضوعات منچوری به میان می آید، بیش از حد عجیب می شود.

معرفی چند انمیشن برای آخر هفته

با وجود تمام تلاش هایش برای کنار زدن چنین احساساتی، تسوباکی به تدریج پس از مشاهده چند اتفاق عجیب که از دل و ذهنش می گذرد، به طور فزاینده ای کنجکاو می شود.

King of Nabari

ناباری نو او یک برنامه انیمه ای است که تصمیم گرفته کاری متفاوت با تم نینجا انجام دهد.

این مجموعه به دنبال میهاروست که گفته می شود دارای قدرت منحصر به فرد شینوبانشو است، تکنیکی که تمام دنیای نینجا به نام ناباری آن را می خواهند.

یکی از همکلاسی هایش به نام کویچی و معلم انگلیسی اش کوموهیرا هر دو خود را به عنوان اعضای خاندان باتن معرفی کردند و از مهارت های خود برای محافظت از میهارو در برابر افرادی که سعی در آزار او دارند، استفاده کردند.

میهارو همیشه پیشنهاد آن ها برای پیوستن به خاندان نینجای خود را رد می کند اما پس از اینکه بارها توسط دشمنان مورد حمله قرار می گیرد، میهارو با اکراه به آن ها می پیوندد تا زنده بماند.

Samurai Deeper Kyo

سامورایی دیپ کیو یک مجموعه مانگا و انیمه ژاپنی است (این سریال ها را نیز تماشا کنید) که توسط آکیماین کامیجیو ساخته شده است. این مجموعه در دوره ادو تاریخ ژاپن ساخته شده است و زندگی سامورایی ها و نینجاها را به تصویر می کشد. سامورایی دیپ کیو داستان دیمون ای کیو است، یک سامورایی بدنام که به دنبال بازپس گیری جسدش پس از مهر و موم شدن در رقیبش، میبو کیوشیرو است.

Ninja Slayer From Animation

نینجا اسلایر یک انیمه خوب است که داستانی حماسی دارد که در نئو سایتاما، نسخه فانتزی ژاپن که مافیا و نینجاهای انقلابی در آن وجود دارند، اتفاق می افتد.

خانواده قهرمان داستان به قتل می رسند و همین باعث می شود که او به دنبال انتقام باشد.

این نمایش به دنبال تعقیب قاتلان و برخی از اعمال اساسی او است.

چیزی که واقعا در مورد این انیمه نینجا برجسته است، گام های انتقام جویانه ای است که توسط قهرمان داستان برداشته می شود.

شما می توانید تصمیم او را در حالی که مسیر انتقام را دنبال می کند، حس کنید.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: